Присвячено можливостям визначення ефективності політичного рекламного повідомлення та політичної рекламної кампанії. Окреслено підходи до визначення ефективності політичної реклами. Зазначено основні типи розрахунків ефективності політичної реклами як комплексно в період виборчих кампаній, так і щодо кожного окремого рекламного повідомлення, визначено переваги і недоліки кожного з них.
Article is dedicated to the possibilities of determining the effectiveness of political advertising message and political advertising campaign. Approaches to the determination of the effectiveness of political advertisement are described. It indicates the basic types of the calculations of the effectiveness of political advertisement both complexly in the period of election campaigns and relative to each concrete advertising message, benefits and deficiencies in each of them are determined.
З 31.12.2014 по 01.03.2015 Наукова бібліотека читачів не обслуговує.
Вибачте, зараз проходить оновлення бази системи, тому пошук тимчасово недоступний.
Спробуйте будь ласка через 20 хвилин