An Approach Self to Self - and Co-Regulation of Electronic Commerce in Bulding Trust Over the Internet
Видавництво:
ВПЦ "Київський університет"
Рік:
2016
Сторінок:
Р. 18-20
Тип документу:
Стаття
Головний документ:
Київський Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка / Київський, університет імені національний. - Київ: ВПЦ "Київський університет", 2016
Анотація:
The goal of this paper is to highlights some thoughts about regulation and self-regulation for e-commerce, to present cases and the importance of co- and self-regulation in e-commerce. There are a couple of question that rise in this area and we will try to answer with this paper: What are the benefits and disadvantages of self- and co-regulation, how can online industry be a cause and effect for self and co-regulation, should our web portal and search engines be a subject to any kind of regulation, what is the impact of the Internet and self and co-regulation on the e-commerce.
Дана робота висуває на перший план деякі думки з приводу регулювання і саморегулювання електронної комерції, щоб представити випадки і важливість со- та саморегулювання в галузі електронної комерції. Є кілька питань, які піднімаються в цій області, і ми постараємося відповісти у цій статті: які переваги і недоліки само- і сорегулювання, як може он-лайн індустрія бути причиною і слідством для себе і сорегулювання, якщо самі веб-портал і пошукові системи будуть предметом будь-якого регулювання, який вплив Інтернету на само- і сорегулювання у електронній комерції.
Данная работа выдвигает на первый план некоторые мысли по поводу регулирования и саморегулирования электронной& коммерции, представляет случаи и важность со- и само-регулирования в области электронной коммерции. Есть несколько вопросов, которые поднимаются в этой области, и мы постараемся ответить в этой статье: какие преимущества и недостатки само- и со-регу&лювания, как может он-лайн индустрия быть причиной и следствием для себя и со-регулювання, если сами веб-портал и поисковые системы будут предметом любого регулирования, какое влияние Интернета на само- и со-регулювання в электронной коммерции.