The history of the concept of "religious media" is examined and formulated the definition of this phenomenon. Noting the presence of a multi religious and mono-confessional resources in Ukrainian information space, the Author determined their specificity. Functions of religious media were analysed in details: communication, cultural and educational, ideological, marketing and informational, reactive, manipulative and socioorganizational. Their characteristic was carried out by considering the peculiarities of mono confessional religious media. Also prospects for further research were outlined.
Розглянуто історію поняття "релігійні ЗМІ" та сформульовано визначення цього явища. Констатуючи наявність поліконфесійних та моноконфесійних ресурсів в українському інформаційному просторі, автор визначає їхню специфіку. Детального аналізу набувають функції релігійних засобів масової інформації: комунікативна, культурно-освітня, ідеологічна, рекламно-інформаційна, реактивна, маніпулятивна та соціально-організаторська. Їх характеристика здійснена з урахуванням особливостей моноконфесійних релігійних медіа. Також було окреслено перспективи подальших досліджень.
Рассмотрена история понятия "религиозные СМИ" и сформулировано определение данного явления. Конст&атируя наличие поликонфессиональных и моноконфессиональных ресурсов в украинском информационном пространстве, автор определяет их специфику. Детально анализируются функции религиозных средств массовой информации: коммуникативная, культурно-образовате&льная, идеологическая, рекламно-информационная, реактивная, манипулятивная и социально-организаторская. Их характеристика осуществлена с учетом особенностей моноконфессиональных религиозных медиа. Также были обозначены перспективы дальнейших исследов&аний.