"Стаття присвячена актуальним проблемам вдосконалення професійно-педагогічного потенціалу викладачів вищої школи в контексті сучасних вимог до вищої освіти. Актуалізується роль сучасних вимог до вищої освіти як компонента безперервної освіти і каталізатора розвитку професіоналізму викладача. Аналізуються підходи та принципи проектування системи підвищення кваліфікації викладача, зумовлені специфікою соціокультурної ситуації. Описуються умови професійно-педагогічного розвитку викладача. Запропоновано трактування феномена «професійно-педагогічний потенціал викладачів вищої школи». Виявлено основні вимоги до викладачів вищої освіти, що дозволяє визначити позитивний досвід підготовки майбутніх викладачів та використання цього досвіду в освітній сфері України. Розкрито основні фактори, що визначають тенденції розвитку вищої освіти, а також думка про необхідність удосконалення системи підготовки науково-педагогічних кадрів у вищій освіті. У довгостроковій перспективі передбачається розробка комплексної програми модернізації системи безперервної педагогічної освіти, що включає оптимізацію мережі вищих педагогічних навчальних закладів, приведення змісту, організаційних форм і методів навчального процесу до європейських та світових стандартів, вдосконален&ня системи педагогічної роботи, запровадження ефективних механізмів відбору та підготовки викладачів вищих навчальних закладів".
З 31.12.2014 по 01.03.2015 Наукова бібліотека читачів не обслуговує.
Вибачте, зараз проходить оновлення бази системи, тому пошук тимчасово недоступний.
Спробуйте будь ласка через 20 хвилин