"Останніми роками Кримінальний процесуальний кодекс (КПК) пережив кілька "пластичних операцій". Однак жодна з них не була до кінця вдалою. Кожен, хто брав до рук скальпель, орудував інструментом на власний смак і без урахування загальної картини. Двосерійні поправки, відомі під назвою "маски-шоу стоп", тільки неякісно згладили явне правоохоронне безчинство під час обшуків. А потім взагалі (поки всі відвернулися від операційного столу) інструмент навіщось ухопив народний депутат Лозовий і став хвацько вирізати на тілі КПК монополію державних установ на проведення експертиз, призначення експертиз тільки за рішенням слідчого судді, прив"язку подання окремих клопотань до місця реєстрації слідчого органу як юрособи, нові правила вирахування термінів досудового розслідування та інші малоефективні потворності - наприклад, скасування повідомлення про підозру. Ніж у "хулігана" відібрали й за тиждень встигли прибрати тільки прив"язку подачі клопотань до місця реєстрації слідчого органу. Після повної перемоги на президентських і парламентських виборах скальпель підхопив президент України й подав як невідкладний законопроєкт №1009 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих положень кримінального процесуального законода&вства". Оперувати пообіцяли комплексно: наприклад, прибрати "правки Лозового", дати право автономного прослуховування НАБУ й ДБР, розблокувати отримання дозволів на обшук у Вищому антикорупційному суді (ВАКС) для НАБУ, позбавити слідство необхідності& отримувати дозвіл парламенту на обшук і негласні слідчі дії стосовно депутата (що саме собою є процедурною реалізацією скасування депутатської недоторканності)".
З 31.12.2014 по 01.03.2015 Наукова бібліотека читачів не обслуговує.
Вибачте, зараз проходить оновлення бази системи, тому пошук тимчасово недоступний.
Спробуйте будь ласка через 20 хвилин