"Розвинені країни, які всерйоз формулюють мету зростання ВВП за певний період, не забувають вказати, за рахунок чого вони збираються цієї мети досягти. Зокрема, є цікаве дослідження, яке прогнозує, що зростання на один відсоток кількості працівників, задіяних у STEM, тобто в науці, технологіях, інженерії та математиці, за 20 років додасть 57,4 млрд дол. до ВВП Австралії. Звідки взяти тих фахівців? Це завдання для системи освіти - вищої та професійно-технічної. Але фундамент, звісно, закладається в школі. Отже, досягнення мети економічного зростання формулюється, зокрема, в термінах завдань та орієнтирів для системи шкільної освіти. Упродовж кількох місяців я відвідала низку міст України і спілкувалася з десятками вчителів та інших фахівців освітньої сфери. Розмова ця хоч і дуже непроста, але надихає. Попри роки провалів державної політики у сфері освіти, відсутності тяглості та еволюційного розвитку системи освіти як цілого, величезну неоднорідність ставлення до освіти на місцях та низку непроговорених суспільних травм, люди роблять неймовірне. На власному ентузіазмі та за рахунок власних ресурсів намагаються дати дітям найкраще і найцікавіше. Десь - у рамках державної програми, а десь - ігноруючи її".