Головна сторiнка
eng
Наукова бібліотека ім. М. Максимовича UNDP in Ukraine
Увага! Відтепер можна отримати пластиковий читацький квиток також за адресою:
проспект академіка Глушкова 2, кім. 217.

Подробиці читайте тут.
Список містить (0 документів)
Ваше замовлення (0 книжок)
Перегляд стану та історії замовлень
Допомога

Назад Новий пошук

Опис документа:

Автор: Koschechko N.
Назва: Art-therapy resources in the management of pedagogical conflicts in universities of Ukraine
Видавництво: ВПЦ "Київський університет"
Рік:
Сторінок: С. 12-18
Тип документу: Стаття
Головний документ: Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Анотація:   The article analyses actual ideas on the problem of pedagogical conf lict management in universities with the help of art therap y resources. This area of scientific knowledge is designed to help the individual to realize their inner state by creating a visu al image, metaphors, symbols, videos (art-therapeutic product). Art therapy is a development in the personality inherent in its creativity, which helps in solving conflicts. Through creative expression, art therapy actualizes personal resources for overcoming pedagogical conflicts and provides an output of accumulated energy (aggression), thus harmonizing the emotional sphere. Creating abstract images, the student finds answers too many topical questions, explores fears and barriers to communication. These images arise unconsciously and spontaneously, which is why anxiety and resistance to self-discovery decrease. This provides a diverse range of tools for dealing with the emotional sphere of the individual. Art therapy provides a specific answer to the global question "How to curb emotions in conflict?". In this context, the content, the historical aspect, the specifics of the use of art therapy in universities are analysed and the essence, characterization, dynamics of pedagogical conflict&s are revealed. Types of art therapy in the management of pedagogical conflic ts in universities are generalized. According to the questionnaire, students overcome the pedagogical conflicts with the following types of art therapy: music therapy (29%)&, phototherapy (25%), drawing therapy (12%), bibliotherapy (10%) (especially in electronic format), dance and movement therapy (7%), collage (4%) other types (13%). They are harmoniously complemented by combined logotherapy with the use of virtual co&mmunication of social networks, which, from the students" experience, provides a qualitative constructive result in solving pedagogical conflicts. Performance, drama, media-art therapy in the format of blogging on various online platforms (YouTube, I&nstagram, Telegram channels) are all separate modern types of art therapy that helps creative expression, self-affirmation, self-actualization and self-healing of the personality.
   У статті проаналізовано актуальні ідеї з проблеми розв"язання педагог&ічних конфліктів студентами, які використовують ресурси арт-терапії. Це напрям наукового знання призначений допомогти особистості усвідомити свій внутрішній стан шляхом створення нею візуального образу, метафор, символів, відеороликів (арт-терапевтич&ного продукту); це розвиток у особистості властивої їй креативності, що допомагає при вирішенні конфліктів. Через творче самовираження арт-терапія актуалізує особистісні ресурси для подолання педагогічних конфліктів та дає вихід накопиченій енергії (&агресії), тим самим гармонізує емоційну сферу. Створюючи абстрактні образи, студент знаходить відповіді на багато актуальних питань, досліджує страхи і бар"єри у спілкуванні. Ці образи виникають несвідомо і спонтанно, саме тому знижується тривожність& і опір до самопізнання. Такимчиномзабезпечуєтьсярізноманітнійспектрінструментаріюдляроботиземоційноюсфероюособистості. Арт-терапія дає конкретну відповідь на глобальне питання "Як приборкати емоції у конфлікті?". У цьом контексті проаналізовано зміс&т, історичний аспект, специфіку арт-терапії у студентів та розкрито сутність, характеристику, динаміку педагогічних конфліктів. Узагальнено види арт-терапії у розв"язанні педагогічних конфліктів студентів університетів. Згідно із проведеним анкетуван&ням студентами при подоланні педагогічних конфліктів надається перевага таким видам арт-терапії: музикотерапія (29 %), фототерапія (25 %), ізотерапія (12 %), бібліотерапія (10 %) (особливо у електронному форматі), танцювально-руховатерапія (7 %), кол&аж (4 %) іншівиди (13 %). Вони гармонійно доповнюються комбінованою логотерапією ізвикористанням віртуальної комунікації соціальних мереж, що, з досвіду студентів, забезпечує якісний конструктивний результат і у вирішенні педагогічних конфліктів. Пер&



Пошук: заповніть хоча б одне з полів


Шукати серед складових частин документу "Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка"
Розділ:
Назва:
Будь ласка, пишіть 2-3 слова з назви БЕЗ ЗАКІНЧЕНЬ!
Так імовірніше знайти потрібний документ!
слова не коротші ніж 3 символів, розділені пробілами
Автор:
Будь ласка, пишіть прізвище автора без ініціалів!
не коротше ніж 2 символи
є повний текст
Рік видання:
Видавництво:
з     по  
Види документів:
 Книга  Брошура  Конволют (штучно створена збірка)  Рідкісне видання
 Автореферат  Дисертація
 Журнал  Газета
 Стаття  Складова частина документа
Новий тематичний пошук
       
      
        
Цей сайт створено за спiльною програмою UNDP та
Київського нацiонального унiверситету iменi Тараса Шевченка
проект УКР/99/005

© 2000-2010 yawd, irishka, levsha, alex