Зміна очікувань споживачів, нові можливості мобільності та такі технологічні прориви, як діджиталізація, підключеність транспортних засобів до мережі та електрифікація, зумовлюють трансформацію роздрібної торгівлі автомобілями з безпрецедентною швидкістю та масштабами, кардинально змінюючи статус-кво. Поточна ситуація з COVID-19 ще більше пришвидшує трансформацію та стрибкоподібне впровадження цифрових моделей придбання автомобілів та каналів онлайн-продажів. Більше того, нинішня криза підвищує занепокоєність автовиробників і дилерів витратами та сприяє прийняттю важливих рішень щодо подальшої консолідації торгових точок, більш компактних форматів роздрібної торгівлі автомобілями, прямого доступу до клієнтів та альтернативних моделей продажів. Лояльність споживачів до брендів значно знизилась, що впливає на їх наміри щодо придбання автомобілів. Разом з тим COVID-19 спонукав багатьох людей переоцінити доцільність користування громадським та особистим транспортом. Згідно з дослідженнями Boston Consulting Group (BCG), 8% європейських споживачів заявляють, що схильні придбати автомобіль через пандемію. Ця цифра становить 16% у США та 60% у Китаї [1]. Чи перетворяться ці настрої на глобальну хвилю придбання нових автомобілів частково залежатиме від то&го, чи зможуть потенційні покупці подолати своє небажання відвідувати салони автодилерів. Багато споживачів залишаються обережними щодо участі в очних переговорах, підписанні паперових документів та відвід.