Висвітлено три типи адаптації іноземних студентів: академічну, соціальну та культурну. Виявлено та схарактеризовано найбільш типові проблеми кожного типу адаптації. Академічні проблеми охоплюють: відсутність володіння мовою, різні цінності освіти, взаємодію з викладачами університету, співробітниками та однокласниками. Соціальними проблемами для іноземних студентів є: проживання в університеті чи за його межами, початкові труднощі, незалежність та самотність, стосунки з вітчизняними студентами та залучення їх до університетського життя. У культурному плані іноземні студенти стикаються з такими проблемами: культурний шок, відсутність культурного самопочуття. Таким чином, як було показано в цьому дослідженні, краще розуміючи академічні проблеми цих студентів, викладачі та співробітники університету можуть визнати потреби студентів та запропонувати ефективні допоміжні послуги. Університет повинен бути готовим зустрічати студентів не лише в академічному, а й у соціальному та культурному плані. У цьому дослідженні також описуються пріоритети канадської міжнародної освітньої стратегії. Федеральні та провінційні уряди Канади демонструють зростаючий інтерес до світового ринку освіти. Це відображено в Міжнародній стратегії Канади на 2014-2019 роки. Згідно& з нею, перед канадською освітньою системою постає три ключові цілі: заохотити канадських студентів здобувати нові навички, використовуючи можливості навчання та роботи за кордоном на ключових світових ринках, особливо в Азії; щоб урізноманітнити кол&о країн, з яких іноземні студенти приїжджають до Канади, а також їх галузі, рівні навчання та місце навчання в Канаді; збільшити підтримку канадських навчальних закладів, допомогти розширити свої експортні послуги та відкрити нові можливості за кордо&ном.