Стаття пропонує огляд структури та основних напрямів розвитку системи освіти КНР. Проаналізовано види освіти в КНР та умови їх здобуття, зокрема: дошкільна, початкова, середня, вища освіта. Розглянуто структуру професійної освіти (початкова, середня, вища професійна освіта і професійне навчання). Зосереджено увагу на умовах організації вищої та післядипломної освіти в Китаї (бакалавр, магістр, доктор). Схарактеризовано спеціалізовані проєкти та комплексні плани в освітній галузі, спрямовані на реформування та підвищення статусу освіти у КНР, зокрема "Проєкт 211" та "Проєкт 985". Окреслено основні напрями Плану модернізації освіти до 2035 року, робота над багатьма цілями та завданнями яких розпочалася у 2019 та на початку 2020 року, незважаючи на пандемію COVID-19. Окреслено суперечливі питання та проблеми, які мають місце в освітній галузі КНР, зокрема реформування системи забезпечення якості освіти та переформатування шляхів здобуття освіти в приватних закладах освіти.