Головна сторiнка
eng
Наукова бібліотека ім. М. Максимовича UNDP in Ukraine
Про бiблiотеку
Iнформацiя
Бази даних







Електроннi ресурси
 
Loading
     НБ ім. М. Максимовича в facebook      telegram-logo      Serbin_Sitnicki_Ya_v_poloni

ВІРТУАЛЬНА КНИЖКОВА ВИСТАВКА

нових видань, подарованих видавництвами "Академія" та "Академвидав" у лютому 2012 року.



Інноваційні педагогічні технології : підручник / І.М. Дичківська. – 2-ге вид., доповн. – Київ : Академвидав, 2012. – 352 с. – (Серія "Альма-матер"). – ISBN 978-617-572-027-1

   


   У всіх сферах діяльності інновації спершу сприймаються як незвичний, дивний почин, а з часом викликають захоплення, здобувають палких прихильників і послідовників. У педагогічній справі їх вирізняє ставлення до дитини як до вершинної мети, на основі якого ставали реальністю на перший погляд недосяжні результати навчальних і виховних старань. До такої думки підводить матеріал підручника, у якому розкрито сутність та особливості педагогічної технології, загальні засади педагогічної інноватики та інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші в дошкільній і початковій освіті інноваційні практики. Ідеться в ньому і про різноманітні аспекти готовності педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти.
   Підручник адресований студентам вищих навчальних закладів, педагогам-практикам, усім, хто цікавиться нестандартними методами навчання і виховання.

СТИСЛИЙ ЗМІСТ (згорнути)

1. Загальні засади педагогічної інноватики

1.1. Інноваційні тенденції розвитку сучасної освіти      
Інноваційність як ознака сучасності      
Гуманістична спрямованість освітніх інноваційних процесів
    
1.2. Педагогічна інноватика у структурі наукового знання      
Сутність педагогічної інноватики      
Структура педагогічної інноватики      
Класифікація педагогічних нововведень
    
1.3. Інноваційні процеси у системі освіти      
Закони перебігу інноваційних педагогічних процесів      
Принципи управління інноваційними освітніми процесами      
Структура і динаміка розвитку освітніх інноваційних процесів      
Типи структур інноваційних процесів      
Умови ефективності інноваційних педагогічних процесів
    
1.4. Педагогічна технологія      
Технологія як наука про майстерність      
Історичні аспекти педагогічної технології    
Сутність і особливості педагогічної технології      
Головні ознаки педагогічної технології      
Класифікація педагогічних технологій

    
2. Cистемні інноваційні педагогічні технології

2.1. «Будинок вільної дитини» М. Монтессорі      
Життєвий шлях М. Монтессорі і розвиток її педагогічної системи      
Концептуальні засади педагогічної технології «Будинок вільної дитини»      
Особливості змісту педагогічної технології «Будинок вільної дитини»
    
2.2. «Йєна-план-школа» П. Петерсена      
Із біографії П. Петерсена
Концептуальні засади педагогічної технології «Йєна-план»      
Особливості змісту технології «Йєна-план»
    
2.3. Антропософські школи Р. Штейнера      
Віхи біографії та головні аспекти вчення Р. Штейнера      
Концептуальні засади вальдорфської педагогіки      
Особливості змісту вальдорфської педагогіки
    
2.4. «Школа успіху і радості» С. Френе      
Життєвий шлях та особливості педагогічного доробку С. Френе      
Концептуальні засади педагогічної технології «Школа успіху і радості»      
Особливості змісту педагогічної технології «Школа успіху і радості»
    
2.5. «Школа для життя, через життя» Ж.-О. Декролі      
Пошуки і відкриття Ж.-О. Декролі      
Концептуальні засади педагогічної технології «Школа для життя, через життя»      
Особливості змісту педагогічної технології «Школа для життя, через життя»
    
2.6. «Школа діалогу культур» В. Біблера      
Концептуальні засади педагогічної технології «Школа діалогу культур»      
Особливості змісту педагогічної технології «Школа діалогу культур»
    
2.7. Школа «Саммерхілл» О.-С. Нілла     
Біографічні відомості та основні аспекти теорії О.-С. Нілла     
Концептуальні засади технології «Школа Саммерхілл»     
Особливості педагогічної технології «Школа Саммерхілл»
    
2.8. Технології розвивального навчання      
Історико-педагогічні засади проблеми розвитку      
Технологія розвивального навчання Л. Занкова      
Технологія особистісно-розвивального навчання Ельконіна — Давидова

    
3. Модульні та локальні інноваційні педагогічні технології

 3.1. Технології раннього навчання М. Зайцева      
Концептуальні засади технологій раннього навчання М. Зайцева     
Особливості змісту педагогічних технологій М. Зайцева
    
3.2. Технології раннього навчання Г. Домана      
Концептуальні засади технологій Г. Домана      
Особливості змісту технологій Г. Домана  
  
3.3. Технологія розвитку творчої особистості Г. Альтшуллера      
Концептуальні положення технології розвитку творчої особистості      
Особливості змісту технології Г. Альтшуллера
    
3.4. Технологія фізичного виховання дітей М. Єфименка      
Концептуальні засади технології М. Єфименка      
Особливості змісту технології фізичного виховання дітей

    
4. Інноваційна діяльність педагога

4.1. Особливості інноваційної педагогічної діяльності      
Сутність інноваційної педагогічної діяльності      
Антиінноваційні бар’єри у професійній діяльності педагога та способи їх подолання      
Управління інноваційною педагогічною діяльністю
    
4.2. Готовність педагога до інноваційної професійної діяльності      
Готовність до інноваційної діяльності як важлива професійна якість педагога      
Структура готовності до інноваційної педагогічної діяльності      
Розвиток інноваційної поведінки педагога  
  
Додаток     
Термінологічний словник     
Література



Культура і релігія : навчальний посібник / О.П. Цвєтков. – Київ : Академвидав, 2011. – 192 с. – (Серія "Альма-матер"). – ISBN 978-617-572-030-1

   


   Осмислення духовних і культурних надбань людства, нагромаджених у процесі становлення цивілізації, нерозривно пов'язане з пізнанням витоків культури і релігії, їх взаємозв'язків у різні часи. Аналіз релігії з позицій історії і філософії культури дає змогу осягнути її феномен як особливу культурну реальність, що завжди породжувала нові смисли і символи. Саме на основі такого методологічного підходу у пропонованому навчальному посібнику розкрито характер і роль взаємодії культури та релігії у процесі розвитку світової цивілізації.
   Навчальний посібник адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться всім, хто прагне глибше усвідомити смислопороджувальний вплив релігійного світогляду на культуру.

СТИСЛИЙ ЗМІСТ



Педагогічні технології : навчальний посібник / М.М. Чепіль, Н.З. Дудник. – Київ : Академвидав, 2012. – 224 с. – (Серія "Альма-матер"). – ISBN 978-617-572-031-8

   


   Досягнення мети завжди залежить від вибору шляху та особистості, яка його долає. У педагогічній справі - від навчально-виховних технологій, уміння ефективно їх застосовувати, компетентно реагувати на все нові цивілізаційні виклики сучасній школі. У пропонованому навчальному посібнику викладено теоретичні, прикладні, особистісні аспекти використання педагогічних технологій, розкрито сутність, типологічну структуру, історію розвитку, специфіку найпоширеніших у світовій і вітчизняній практиці педагогічних технологій, а також важливість особистісного фактора у їх упровадженні.
   Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться педагогам-практикам, усім зацікавленим в організуванні педагогічного процесу на інноваційній основі.

СТИСЛИЙ ЗМІСТ



Релігії світу : навчальний посібник / Л.М. Шугаєва. – Київ : Академвидав, 2011. – 256 с. – (Серія "Альма-матер"). – ISBN 978-617-572-024-0

   


   Споконвіків людина прагнула пізнати світ, осягнути своє місце в ньому, дошукатися джерел істини, дорости до вищих моральних ідеалів, розв'язати драматичну колізію "смерть - безсмертя". Там, де не вистачало знань, раціональних аргументів, вона покладалася на уяву, віру та інші ірраціональні пояснення свого буття. Так формувалися перші містичні уявлення, сакральні культи, пізніше - родоплемінні етнічні вірування, національні, світові релігії з відповідними віровченнями, культовими практиками, ієрархічними структурами, мирянами і духовенством. Цей складний процес самоосягнення та самотворення людини у суперечливому світі, а також особливості давніх вірувань, культів, ранніх і сучасних національних та світових релігій розкрито у пропонованому навчальному посібнику.
   Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться всім, хто професійно вивчає історію й особливості релігій світу чи просто цікавиться ними.

СТИСЛИЙ ЗМІСТ



Світ фразеологізмів. Етимологія, тлумачення, застосування : практичний посібник / В.А. Забіяка, І.М. Забіяка. – Київ : ВЦ "Академія", 2012. – 304 с. – ISBN 978-966-580-383-6

   


   Уміння точно і дотепно висловлюватися - важливий чинник комунікаційної і життєвої ефективності. У мові людей, які дбають про це, завжди більше змісту, ніж слів. Такою її робить доречне використання фразеологізмів, про різноманітні аспекти (етимологію, семантику, комунікаційну роль) яких ідеться в цьому виданні. Є в ньому і тлумачний словник найуживаніших фразеологізмів, різноманітні вправи і завдання, робота над якими сприятиме збагаченню власного мовлення.
   Видання адресоване передусім учням загальноосвітніх шкіл, студентам. Корисним буде вчителям-філологам, усім, хто зацікавлений у мовному саморозвитку.

СТИСЛИЙ ЗМІСТ



Усі кути Трикутника: Апокриф мандрів Григорія Сковороди / Володимир Єшкілєв. – Київ : ВЦ "Академія", 2012. – 248 с. – (Серія "Автографи часу"). – ISBN 978-966-580-382-9

   


   Головний герой роману - зовсім юний Григорій Сковорода, якого вабили мандри з їх пригодами, містичні вчення, таємні знання. Подорожуючи Австрією та Італією, він потрапив у вир карколомних подій, що змінили політичну карту Європи напередодні Семирічної війни. Тоді він ще не був письменником, ніхто не знав його як філософа. Однак імовірна його причетність до однієї з масонських лож.
   Володимир Єшкілєв пропонує не життєпис, а художній роман, в основі якого - пригода. І цього разу він не зраджує собі в намаганні по-своєму роздивитися малодосліджені сторінки української історії. Пригода об'єднує зображені в романі події, що належать і теперішньому часу.


Цей сайт створено за спiльною програмою UNDP та
Київського нацiонального унiверситету iменi Тараса Шевченка
проект УКР/99/005

© 2000-2010 yawd, irishka, levsha, alex